Myskväll!

Hade en rätt så lugn kväll igår. Mr. X kom hem till mig igår och träffa min mor för första gången och han är godkänd! Haha =) Tur det! Hela kvällen började hemma hos mig, jag duscha och skulle locka Malins hår. Mr. X somna i soffan, hehe. Hur söt som helst! När han hade vaknat och jag var klar så åkte vi till donken, tog en liten chees och sen åkte vi vidare för att möte upp Micke och Simon. Fast det blev bara en snabbis för sen skulle Micke och Simon hämta Alexandra, fast vi drog hem till Micke så länge. Kolla på idol och satt och läste biltidningar.. Fast jag och Alexandra satt och prata istället som tur är! Sen drog vi till någon Johan tror jag att han hette, fast bara en stund för sen åkte vi hem till Micke igen för att hämta bilen och fy bövelen vad skönt det var att sitta fram igen, så mycket plats jag hade! Hahaha, när vi åkte alla i en bil satt jag mellan Mr. X och Simon och det är ju inte dom minsta grabbarna direkt :) Fast det är ju inte den största bilen heller, hehe. Sen drog vi bara hem till Mr. X och tog det lugnt. Vi var inte där alls länge, Micke och alla skulle hämta någon så det blev bara Mr. X och jag kvar men vi åkte hem till mig och titta på tv och det sluta med att vi sov här. Mycket mysigt. 
Men nu ska jag kolla runt lite här på datorn och sen göra mig iordning! Puss
Kanske jag ska ha på mig det här neranför idag? Eller vad säger ni? =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättesnygg topp! =)

2009-11-09 @ 13:34:05
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0