Livet är inte en dans på röda rosor

Tänkte skriva ett inlägg innan jag hoppar in i duschen.

Har haft en rätt så tuff helg. Vill inte ta upp allt i bloggen men mår inte så bra just nu känner jag, känslomässigt. Igår kväll låg jag bara och grät och grät, pratade med Sanna en stund och tänkte knata över till henne för att jag verkligen inte ville sova ensam, men tyvärr fick jag göra det. Låg och krama om en kudde och tårarna bara forsa. Fan, vad länge sen jag grät så här mycket. Vill bara inte att någonting ska förstöras. Det är hårt, inte mycket att göra åt just nu. Jag vet iallafall inte om jag ska skratta eller gråta, vet inte vilket ben jag ska stå på. Känner mig helt värdelös för tillfället.. Var tog allt självförtoende vägen? Har ingenting kvar längre känns det som. Det är som att börja om från noll..

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och försöka att inte tänka allt för mycket..

Jag i fredags, när jag mådde bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0