Julklappar

God kväll allesammans! Idag har det varit en lång dag. Hela dagen börja med att jag försov mig, precis som jag sa att jag skulle göra igår! Haha. Bara för att mamma var hemma idag, det är liksom extra svårt att gå upp på morgonen om man vet att man är uppe helt ensam. Hur ska det gå när jag flyttar hemifrån?! Hahaha, försovning varje dag? Nej men det är en sak jag måste jobba på! Sanna ringde iallafall och väckte mig tillslut som tur var, och jag kom faktiskt i tid. Och självklart skulle jag bli så där äckligt trött hela dagen så att jag somna så fort vi hade genomgång. Men blev lite piggare sista lektionen eftersom att Sanna och jag hade samma lektion, då blir det mer fart på grejerna! Jag åkte runt på en stol vart jag än skulle och Sanna drog omkring mig, haha! Men sen lämna Sanna mig eftersom hon hade möte som inte gick så bra, men tillslut så blev hon på bättre humör som tur är! Vi åkte till farsta och jag köpte lite julklappar! Köpte till alla.. nästan. Köpte även hårfärg till mig själv och en parfym som jag sa igår =) Hehe!
Nu ska jag bara vänta på att Sanna ska plugga klart så hon ringer mig, hon ska nämligen komma och färga håret på mig :) Puss!

Gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0