Jag förstår mig inte på människor ibland!

Blir så fruktansvärt förbannad! Det kom just en liten fågel och viska i mitt öra att mitt ex hade sagt att vi är tillsammans igen och att han skulle åka till mig för att kn*lla. Jag menar, vad är det för fel på en människa om man säger så?! Jag blir så arg! Han är mycket medveten om att jag har "en ny" så att säga. Tyvärr så vet jag inte vad jag ska göra för att få han att förstå att jag inte vill ha någonting med han att göra. Antagligen så kommer han förneka hela skiten, men vad vet jag? Jag har ju bara fått höra det av annat folk. Vet inte vad jag ska tro riktigt Och tro det eller ej, han förneka allt. Ni förstår, när det är något jag undrar om ifall folk har sagt någonting så frågar jag den personen om det stämmer eller inte. Och nu gjorde jag det, och han förneka allt. Får försöka att inte haka upp mig något mer på det, försöka fokusera på det positiva istället. Jag har ju hittat en ny, en bättre!

En annan sak jag tänkte ta och skriva ner här medans jag ändå är igång, jag skulle på ett möte idag. Men jag hade ingen ork att gå dit, pratade med Liselott om det och hon förstod! Så som jag känner just nu, det är inte okej. Jag vill veta vart jag har dig, och om jag fick välja själv så skulle jag välja bort dig. Det är så jag känner just idag, i nu läget. Men när jag väl pratar med Liselott så säger hon att det är "han" som alltid kommer finnas i mitt liv. Men jag vill inte det. Inte om "han" ska fortsätta på detta vis. Känns som att när jag talar med "han" om något så vrider "han" och väder på saker så att allt är mitt fel. Jag förstår inte hur detta ska gå, och verkligen inte hur det ska sluta. Jag är så fruktansvärt tacksam över allt folk som ställer upp för mig och lyssnar på vad jag har att säga! 
Annars idag då.. Har pratat med Sanna lite och vi beslutade oss för att åka till farsta när vi slutade. Hon köpte hårfärg och sen gick vi och titta på skor, jag hitta så mycket fina skor! Och när jag får min lön ska jag nog köpa mig två par älsklingar, haha! 
Denna vecka har gått så otroligt fort också! Tror att det är Mr. X som får dagarna att gå, haha. Mitt lilla hjärta som jag ska träffa imorgon! Och vi ska antagligen hem till Sanna och göra henne sällskap när hon ska sitta barnvakt. Så det ska bli mysigt! Sen får vi se om vi sover kvar där eller hur det nu blir :) Nu ska jag iallafall kolla när maten är klar, men den borde vara klar när som helst! Vi ses i nästa inlägg, puss!
Minns denna dagen mycket väl! Det var den dagen vi tveka om vi skulle åka hem till Jimmy eller inte, men vi åkte och vem fanns där? Jo, Mr. X!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0