Jag är bra!

Har fortfarande inte bestämt mig än om jag ska starta en ny blogg eller om jag ska behålla den här. Där emot om jag ska skaffa en ny blogg så ska jag göra det när min dator funderar så kan jag fixa ny design och sånt istället för att ha samma gamla tråkiga! Ska försöka fixa datorn så fort som möjligt så jag får det gjort. 
Idag annars så har jag inte gjort något speciellt. Försov mig till halv åtta och jag började dagen klockan åtta, så lite bråttom fick jag! Men tur att jag bara kom en kvart försent, så det är inte så farligt. 
Hade även möte idag och det gick hyfsat bra. Men är så grymt trött på folk som beter sig som om dem vore 25 när dem egentligen så är dem 43?! När ska folk växa upp.. Jag känner att jag är klar med dig och nu ska jag bara visa att jag är bättre än dig. 
Har inte träffat Mr. X idag, får ta och göra det imorgon! Kan inte hålla mig så mycket längre än så! Så mycket längtan efter en person trodde jag aldrig att man kunde ha. Men tydligen så kunde man det! Glad är jag iallafall att jag har funnit han =) 
Ska försöka att inte hamna i säng så sent idag så att jag försover mig idag igen, haha! Men kan inte lova något. Men nu är ju klockan bara sju, ska väl hoppa in i duschen om någon timma och sedan krypa ner i sängen så jag får mina skönhetstimmar. Men det är så fruktansvärt svårt att slita sig från datorn när man pratar med Mr. X! Haha, men bara jag mår bra så, och det gör jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0