I Gotta Feeling

Nu är jag tillbaka ännu en gång! Har precis tryckt i mig tre mackor eftersom att Jocke inte har planerat någon mat. Och om en stund ska jag väl till Mr.X antar jag, får se om jag tar bussen eller om han hämtar mig.

Jag tog grissprutan idag, och gissa om jag har ont i armen?! Jag höll på att smälla av när alla innan mig sa att det gjorde jätte ont, och jag har alltid varit rädd för sprutor. Fast var värre när jag var liten, haha. Tur att Elin var där inne med mig och prata med mig samtidigt, även fast jag skrek att hon skulle hålla käften. Hahaha =) Hon kunde sitta och kolla när dom tog sprutan medans jag satt och kolla upp i taket och på Elin. Haha, vilken liten mespropp jag är!

Jaja, blä blääääää. Är så uttråkaaaad :( MEN JUSTE! KOM PÅ EN SAK. Jag ska ladda ner ett bild program så jag kan fixa mig design, bara bäst! Puss!

Sanna och jag när vi är redo för utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0