Hatar måndagar helt enkelt!

Det har varit en hel kass måndag! Bara massa dumheter som pågått. Fast har även försökt att få dagen att gå i lite snabbare tempo så att allt inte skulle kännas så pissigt. Gick bra hos kuratorn idag också, prata lite med henne och berätta för henne hur mycket jag sakna pappa. 
Ska ringa upp honom i veckan tänkte jag och bara prata lite!
Men nu mina vänner, efter mitt korta inlägg så ska jag krypa till sängs. Tänkte bara säga att min raring och min allra bästa vän gjorde min dag till en bättre dag än förväntat! Hoppas att ni sover gott och har haft en bättre måndag än jag! Imorgon är det en ny dag med nya tag!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Haha, ja det är helt klart min favoritscen också!

Åh, tack så mycket sötnos (:

Hur mår du idag?

2009-11-10 @ 08:20:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh härligt att höra (:

Det är bara bra med mig.

Några planer för dagen? (:

2009-11-10 @ 10:47:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0