Härlig kväll!

Hej allesammans! Hoppas alla har haft en toppen helg, det har iallafall jag haft! 
Igår så åt Mr. X middag här med mamma och mig, sen började jag göra mig iordning för att jag skulle hem till Sanna och sen möta upp Zack och Simon. När vi väl hade mött dem så skulle några till grabbar komma så vi stod och vänta på dem, fast vi var bara med dem en stund för sen börja vi röra oss hemåt mot Simons syster och skulle hämta vattenpipa. Och så drog vi vidare mot tyresö hem till Simon! Vi hamna ute på ballkongen i kylan med jacka och massa filtar och rökte vattenpipa! Hur mysigt som helst =) Sen satt vi där hela kvällen, vi satt och sjöng och det blev mycket skratt! Sanna hade kamra med sig så det blir bilder när jag får tag på dom. Runt tolv tiden så kom Mr. X och hämta oss. Då körde vi hem Sanna och sedan Micke, sen blev det hemgång för oss. Sen när vi kom hem satt vi på golvet och prata lite, tyckte det var lite mysigt. Bara sitta där och prata och lätta på hjärtat. 
Kom i sängs runt 1-2 tiden fast somna in fören halv tre! Låg och prata i telefon med Sanna och jag och Mr. X bara låg och skratta åt lilla skrollan som bara snacka på :) Hehe! 
Och nu bara för några timmar sen när vi vakna så fråga Mr. X mig hur mycket klockan var och jag brydde mig inte alls att den var tjugo över tolv, men mitt lilla hjärta blev lite stressad. Haha, han skulle ju hem till sina föräldrar och fixa någonting och hjälpa sin pappa och jag kände inte för att följa med eftersom jag var såpass trött. Vi somna ju så sent! Så han körde hem mig, och han ska ringa mig när han är klar så ska vi se om vi ska ses igen! 
Hoppas ni får en toppen söndag iallafall, för det ska jag ha! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0