Haha!

En liten rolig grej som hände imorse som jag måste berätta! Som sagt så försov jag mig, så när klockan var strax över åtta så gick jag, eller snarare halv sprang till skolan. Så går jag och lyssnar på radion på telefonen och går i min egna värld som jag alltid gör när jag lyssnar på musik, så helt plötsligt så slutar musiken spela och hela telefonen vibrera och jag trodde det var Sanne som skulle ringa och stressa mig lite, haha. Så tittar jag på telefonen så står det Micha och jag blir så jävla förvånad eftersom han och jag brukar i stort sätt aldrig ringa varandra längre. Så svarar jag och det första han säger är "Vilken fin röd jacka du har!" Haha, och den första tanken som slog mig var "Shit nu förföljer han mig, ååååh gud!!" Så ser jag han sitta inne i en stor lasbil och vinkar, haha! Snacka om att det var lite roligt =) Så nu ringde han igen och jag ska möta upp han och hans lillebror och snacka lite om vad som händer =) Hahaha. 
Men men, ska hoppa in mina mjukisbyxor och mina uggs och börja röra mig mot tunnelbanan och möta upp lilla Micha! Finns på telefonen, men ring inte och säg att jag har en fin röd jacka! Hahaha.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0