God morgon..

Jag har sovit så dåligt inatt.. Armen gör fortfarande ont efter sprutan och jag kan inte ligga på den armen då. Har vaknar minst sjutusen gången inatt, plus att jag har haft en stor hund i sängen som tror att han är hur liten som helst. Fy.. Skönt att det är fredag iallafall. Ska vara med Mr.X och Sanna idag tror jag. Vi ska hem till Mr.X kompis och umgås lite där, för mig blir det nog en lugn kväll eftersom att jag precis blivit frisk! Men nu har jag faktiskt inte tid att sitta här.. måste föna håret och sminka mig, och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig? Fuck också!
Jaja, jag måste nog börja göra mig iordning nu. Ska försöka få upp hostmedicinen också, den är ju barnsäker?! Haha, inte ens jag får upp den. Brukar inte direkt ha problem med att öppna barnsäkra saker men den fick jag verkligen inte upp! Haha.
Vi hörs i nästa inlägg! Puss

Jag - Dagen efter kryssningen, svepte en redbull - man måste ju hålla igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0