Fredag

Sitter här i skolan och nördar lite framför datorn. Sitter i datasalen och ska egetnligen skriva klart men jag känner att jag inte alls har någon lust med att skriva just nu. Lyssnar på musik och skriver lite här också =)

Idag klockan ett blir jag hämtad av fältarna, ska nämligen åka bort med dom och ett par tjejer till men får inte veta det så lite nervös börjar jag faktiskt bli. Men igår så var jag inte alls nervös! Haha. Men det ska nog gå bra :) Lite spännande. Så det här blir nog mitt ända inlägg idag tyvärr, kommer inte ha tillgång till dator men jag kommer hem igen imorgon och då ska jag träffa Mr. X. Han fick jobba alldeles för länge igår tycker jag! Hann aldrig träffa honom så det känns lite tråkigt faktiskt. Men imorgon ska jag göra det iallafall!

Var i farsta igår också, köpte klänningen plus lite till. Ett par jätte fina örhängen som jag är helt förälskad i! Plus ett linne och en mjukis tröja =) Myyyyys!
Nu ska jag logga in på facebook och kolla lite där så vi hörs imorgon antar jag! Puss!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja det håller jag med dig om ;) Med mig är det bara bra. Ska du hitta på något roligt idag då? :)

2009-11-14 @ 09:19:32
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: Tack, tack! Vad glad jag blir :D

2009-11-14 @ 11:03:28
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0