Det är inte alltid lätt att hålla humöret på topp

Ber om uräskt för dålig uppdatering, men har inte haft tillgång till internet fören nu!
Har iallafall haft en seg dag.. inte hänt så mycket. När jag kom hem så fixade min boxer så nu fungerar den, och det sluta med att jag la mig i sängen och kolla på tv och somna, men det var rätt så skönt =) Vakna av att telefonen ringde men men.. inte mycket att göra åt!

Nu sitter jag här framför datorn och funderar lite som jag egentligen inte bör göra, men ibland är det så svårt att låta bli! Det påverkar allt runt omkring mig, men jag försöker verkligen hålla humöret uppe. Men det går inte alla gånger.

Tänkte slänga in en bild på Sanna som jag satt och redigera igår, rätt enkel men blev nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0