Det är hemskt att må så här

Det måste vara väldig tråkigt för er som läser min blogg att läsa den när jag mår som sämst och bara skriver om hur dåligt jag mår och inte vet vad jag ska göra. Men jag kan inte hjälpa det, jag måste kunna skriva av mig. Jag mår hemskt.. När klockan ringde imorse ville jag bara kräva ner mig i alla kuddar, kasta telefonen åt helvete och bara somna om.
Hade hur svårt som helst att somna igår, låg bara och vred och vände på mig. Tog ca timma att somna, i vanliga fall tar det max tjugo minuter sen sover jag. Men nu vet jag inte vad det är som händer, jag vaknar så fort jag somnat. Förstår inte vad som hände, allt gick så snabbt. Jag önskar bara att jag kunde ändra på att allt gick så fort och böja om från början, när jag var så jäkla glad varje dag eftersom jag visste att jag skulle träffa dig. Det pirrar i magen så fort jag får ett sms från dig! Fan, varför skulle det bli så här för? Helvete också.. Vet inte hur länge jag orkar det här.

Ska snart gå till skolan, försöka ta nya tag och köra igenom den är dagen utan tårar. Det är tufft, men vet inte annars vad jag ska göra. Hålla huvudet högt? Ja jo, men det är ju så jäkla tungt just nu.. Allt är så tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0