sjuk -.-

Jag blev sjuk iallafall! Sitter hemma nu, har precis vaknat. Min näsa ska vi inte ens tala om, haha kan knappt andas ur den. Låter som en överkörd katt om du frågar mig! Sen måste jag ta lite hostmedicin snart så jag klarar av hela dagen :) 

Stack till skolan imorse och gjorde ett prov sen gick jag hem och åt och somna direkt efter typ, vakna nu, haha! 
Imorgon ska jag också vara hemma och ta det lugnt, Sanne ska också vara hemma både idag och imorgon. Men på lördag får jag faktiskt ha frisknat till lite grann för då ska jag hem till Sanna :) Hennes bror har nämligen fyllt 18 den 25 om jag inte minns fel så då blir det 18 årsfest :). 

Men men, jag kanske uppdaterar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0