8/5

På något sätt känner jag mig stolt över mig själv eftersom jag känner hur trött jag är och det betyder att jag har kämpat den här veckan. 
Men iallafall, nu sitter jag här i handduk och ska väl göra mig iordning inför kvällen om en stund :) Just nu samlar jag krafter för att orka, haha. 

Imorse ska vi inte ens tala om.. jag var så otroligt trött! Jag orkade verkligen inte gå upp när klockan ringde kvart i sex, men vad hade jag för val? Det var bara ta sig i kragen och slita sig ur sängen och gå upp i den mörka lägenheten. Jag var ju såklart först uppe, och jag är van att vara uppe sist. Hahaha. Men icke, den här veckan har jag varit uppe först :)
Men jag piggna till när jag väl kom till jobbet..

Men nu ringde Grädde så jag tänkte vara lite social mot honom :) Skriver mera senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0