6/5

Gash vilken seg dag det har varit. Blev klar med alla vagnar vid elva i förmiddags, sen har jag inte gjort så mycket idag. Eller det fanns inget att göra, haha. Gick till smink avdelningen och hjälpte till lite och för att fördriva tiden. Fast det gick ju inte så mycket fortare, haha. Kom iväg lite senare också eftersom att jag skulle vänta på Sandra och det regna så himla mycket så jag kände inte för att gå ut då, höhö. 
Mycket mer har inte hänt idag, skulle egentligen träffa W men han svarar inte så neä. MEN IMORGON SKA JAG SPRINGA OCH LETA EFTER MIN PRINS, OBSAVERA MIN ;). 

Har inte så mycket mer att skriva, haha. Det händer inte så mycket just nu, det är bara samma sak varje dag. Jag stiger upp vid sex tiden, går till tunnelbanan tio i sju, är på jobbet strax innan åtta och sedan börjar plockandet. Vid tolv äter jag lunch, vid ett börjar jag igen och vid tre fyra så slutar jag. Sen åker jag hem alldeles trött, somnar nästan på tåget men kämpar att hålla mig vaken och jag lyckas faktiskt ganska bra för att vara jag, haha! 
Jag måste ta en bild också i mina jobbar kläder, haha! Måste erkänna att jag är otroligt sexig i dom ;) *HOST* Hahaha, så står det på tröjan "Jag praktiserar här för att lära mig allt om Ica Maxi Stormarknad" eller något liknande. 

Imorgon så blir det väl samma rutiner plus en funderare. 
Hoppas att ni har det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0