5/5

Ännu en härlig dag avklarad. 
Idag jobba jag med Sandra hela dagen :) Det blev några härliga skratt eftersom att jag lyckades göra något skumt ljud, hahaha!
Mycket mer har inte hänt idag, bara att vi satt och tryckte i oss bananer så det blir inga bananer på några dagar nu.. haha. 

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, det har inte hänt så mycket idag. Och inga bilder blir det tyvärr inte, pappa håller på att laga datan igen. Men jag tänkte slå honom en pling senare och titta hur det går för honom :) 


En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm. 

Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Haha aa, tack desamma :P



Händer imorrn? :)

2009-05-06 @ 20:59:08
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0