4/5

Godkväll allesammans. Sitter just nu hemma hos pappa och är helt slut körd efter den här dagen. Men det har varit helt okej, har jobbat med Lina i stort sätt hela dagen :) Lite roligt att vi heter samma sak, hehe.
Jag sover hemma hos pappa inatt eftersom att Sandra och jag börjar samtidigt imorgon så vi åker tillsammans :)

Vad har annars hänt idag, jag mötte Grädde i farsta strand så stod vi och snacka lite skit som vanligt :) Sen börja jag röra mig hemåt och på vägen hem så kände jag verkligen tröttheten krypa fram i tårna, inte okej, höhö. Sen har inte så mycket mer hänt, ätit lite glass bara :) Och snart ska jag väl hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällen så jag orkar upp imorgon med. Puss!

Bilden är ifrån nyår :) Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0