3/5

Dåligt uppdatering dem senaste dagarna, i know. Men jag har ju varit på landet och därför har det inte blivit så mycket skrivande. Men nu är jag snart igång :) Dem två veckorna som kommer så kommer det inte bli så mycket skrivandet under dagarna eftersom att jag ska jobba mellan 8-4. Så det kommer antagligen bli så att jag slänger in några inlägg lite senare när jag kommer hem om jag orkar eftersom att jag kommer komma hem runt 5 tiden. Men nu vet ni det iallafall :) 

Strax efter jag kom hem idag så träffa jag Grädde och hans kusin. Sen kom W också, gissa om jag blev glad?! Och sen kom den där pirriga känslan, ni vet när man känner att det verkligen är någonting speciellt (a). Jösses nu får jag ta och sluta, jag blir bara mer pirrig, haha! :) Jag har fjärilar i magen faktiskt, det är inte ofta jag får det ska jag tala om för er, höhö. Men nu har jag det :) 

By the way, min data vill inte starta igen det är därför det inte bli bilder -.- boring i know. Men det kommer, promis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0