21/5

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit blogg på några dagar. Men jag har inte haft tid, haha som vanligt.. Men jag har knappt suttit vid datorn någonting dom senaste dagarna eftersom att jag har varit ute alla härliga människor. Idag hamna vi vid vattnet som är väldigt ovanligt för våran del..not. Haha, alla satt i klump på Sanna för att hålla värmen. Sanna själv snodde ju min flis men jag var så grymt smart så jag tog med mig två tjocktröjor och ett par mjukisar. Fast det blev strumpbyxor all night long.
Körde lite fotboll med C, och Sanna.. Fast hon dog efter några sekunder av all utmattning. Haha, grym kondis säger jag bara ;).
Jag gick och mötte Sanne en snabbis och när vi kom tillbaka springer jag och kör ett kalashopp upp på C rygg, haha! Sen blev det bara att sitta på bryggan och mysa med C (a).

Morgonens planer är att träffa alla imorgon igen i think :) Fast innan ska vi hem till min far och tvätta lite, eller rättare sagt. Jag ska tvätta, sen ska vi göra oss lite iordning där och sedan drar vi oss vidare hem till Albin :) Mycket mysigt.
Men nu ska jag krypa ner bredvid Sanna och sova lite, klockan börjar bli mycket. Höhö.
Bjuder på en bild på mig och Sanna som är tagen förra helgen tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Mimisha

söt bild :D

2009-05-21 @ 14:51:58
URL: http://mmiimmii.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e c?

2009-05-22 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0