18/5

Tänkte sno lite bilder från Isabell så får ni se vad vi har gjort i helgen på lite bilder :) Väldigt mysiga bilder om du frågar mig! Puss!

Bild 1. På mig och Sanne, inte den finaste på oss två men jag älskar dig iallafall gumman!
Bild 2. Nästan hela gänget, där hamna vi iallafall på klippan, mycket mysigt! :)
Bild 3. Albin, jag och Sanne, haha riktigt snygga om du frågar mig!
Bild 4. Albin, jag och Sanne :)
Bild 5. Sanne och Robban, riktiga gullungar det där! 

Medans jag ändå är igång med att sätta in bilder så kan jag sätta in bilderna från fjällen, lite senare än förväntat men det har aldrig gått att ladda upp bilder på den här datan förens nu typ, så är kommer dom! 

Fick upp två bilder iallafall, det faktiskt inte vad det är med fjällen bilderna. Dom vill inte laddas upp! Men ni fick se våra helg bilder iallafall :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0