1/5

Anledningen till att jag inte har skrivit på någon dag är för att jag är på landet och jag har absolut ingen lust att sitta inne när det är sånt här toppen väder ute! Solen skiner och jag har bränt mig på bröstet, haha. 
Vi har precis hämtat Malin vid tåget och alldeles strax ska vi ta båten över till Bosse och grilla kött :) Är så himla hungrig!

Men det blir inte så mycket mer skrivande, kanske kommer något inlägg framåt kvällen eller något liknade så att ni vet att jag lever. Nu tänkte jag slänga på mig mjukisar och sen tjata på alla att vi ska åka, puss!
Hoppas att ni hade en bra Valborg igår :)

Kommentarer
Postat av: elaine

okej det låter mysigt :)

jag hade jättetrevligt med några vänner :D !

2009-05-01 @ 22:09:14
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
Postat av: elaine

aa (:

2009-05-02 @ 17:22:04
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0