10/5

Vad fan hände igår egentligen? Från ingenstans så smsar du mig och påstår att du älskar mig? Från ingenstans så kommer du tillbaka, och sen vänder du bara helt och säger 'nej men jag mena som tjejkompis, jag har ju tjej.' Och innan det skrev du 'Så du menar att du inte är kär i mig längre?' Vadå jag inte är kär i dig? Vad fan menar du med allt du säger? Du har problem, att du inte kan se det själv. Du måste ha någon att kontrollera och du tror att du kan göra det med mig nu bara för att du kunde göra det förut. Jag sätter ner min fot här och nu, du kan inte kontrollera mig längre. Jag har insett nu att jag är värd någon bättre, någon som älskar mig som jag är och inte vill ändra mig hur som helst. Någon som älskar mig för den jag är. Jag vill finna min lycka, men det är inte lätt när du tror att du kan komma och gå precis som du vill. Låt mig vara, jag vill inte ha någonting med dig att göra längre. Du är för mycket, du tror att du kan göra vad som helst. Jag tror att du är så för att ingen att satt en gräns och visat att du inte får hålla på så som du gör. Men jag gör det nu och jag hoppas innerligt att du tar åt dig av det jag skriver för du kan inte hålla på så här. För i slutändan kommer du inte ha någon kvar och då kommer du komma krypandes tillbaka. Det funkar inte tyvärr. Det är ingen som kommer orka med dig längre när du ska hålla på så här. 
Allt skulle bli så mycket lättare om du bara insåg att du har mer än ett problem. Förut skulle jag hjälpt dig att lösa dina problem men jag fick inte ens ett tack så varför ska jag lägga mer tid på dig? Kom inte till mig och säg att du älskar mig, du är bara ute efter ett ligg eller något. Men jag kommer inte tillbaka till dig så fort du ber mig och så fort det passar dig, jag tänker inte anpassa mig efter dig längre. Inte en chans att jag tänker göra det. Du har sjunkit så mycket i mina ögon. Förr visade jag respekt till dig. Jag tyckte verkligen att du var en fin människa, jag trodde du älska mig för den jag var. Du var den finaste människan på jorden som jag älskade högst av alla. 
Jag är så jävla trött på dig och på alla människor just nu. Jag frågar alla vad jag ska göra för att du ska förstå att jag inte vill ha någonting med dig att göra. Men jag får alltid samma svar, alltid samma jävla svar. Radera hans nr, svar inte när han smsar osv. Men hur jävla lätt är det när man får ett sms från en person som man en gång i tiden älskat så högt? Hur gör man? Jag vet inte hur man gör. Ibland önskar jag att jag bara hade mer styrka, att jag kunde göra mera. Att jag var en bättre person som kunde se från hela början vem du egentligen var. Låt mig bara vara så är jag nöjd..



Kommentarer
Postat av: Natha

Jag älskar dendär låten så jävla mycket! Dör för den förfan!! Jag vet damp xD

Saknar dig Lina <33

2009-05-18 @ 16:06:22
URL: http://bjarnemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0