9/3

Godkväll! Nu sitter jag här framför datan och mår så jäkla illa, men jag ska inte låta det förstöra något. 
Vet ni vad? Jag har ett uppdrag denna vecka - få tillbaka livsglädjen. Jag ser verkligen inte emot någonting längre, och just nu är mitt liv ganska.. dramatiskt. Iallafall kärlekslivet. Men jag har sagt till mig själv att jag ska sluta skriva om kärleken i bloggen för allt som händer. Så nu får det vara slut på det, tror jag iallafall. 
Kan ju berätta annat roligt! 
Lydia har fixat min blogg, har bara inte riktigt fått in designen än. Men jag ska prata med henne alldeles strax om det så fixar vi det :). Den blev hur fin som helst! Kika in i hennes blogg så kan ni tjuvkika på den llydis.blogg.se. 

Idag hade vi engelska prov också, fast bara en del. Det gick hyffsat bra, men vi får tillbaka det provet igen när vi ska göra andra delen så då kan jag ju ändra en del saker som jag vet är fel och så, det är ju super bra! 
Tänkte berätta lite om min helg också, hade en väldigt bra helg :). Jag som trodde den skulle bli helt misslyckad, men det visade sig att det blev en väldigt bra helg. 
I fredags blev det ingen bio, men det förvånar mig inte, hehe. Det blev istället att jag Grädde och Sandra var ute och pratade, Grädde kasta kol på mig, och sen blev det en isbit, haha. Fick så jäkla ont i handen! 
Kom hem ganska tidigt, redan runt nio-tio tiden. Fick några oväntade samtal men på något sätt var det skönt. 
Somnade redan halv elva, men vaknade vid tolv av att telefonen ringde. Sen vakna jag också vid halv fyra mitt i natten av att telefonen ringde, haha. Men det var en härlig människa som ringde :). 
Lördag, vaknade vid halv elva så det blev alltså tolv timmars sömn, skönt! Fast det kanske blev lite för mycket? Var så jäkla trött hela dagen.. Men iallafall, lördagens första planer var att träffa Farmor. Vi skulle åka och låsa upp telefonen, och tro det eller ej men det gick inte! Dom skickade runt oss i hela haninge känns det som.. Det slutade med att vi satt i Brandbergens centrum och åt. Jag ringde kusin och vi bestämde att vi skulle mötas i gullmarsplan för att sedan åka vidare hem till mig. 
Mina föräldrar skulle ju bort och komma hem dagen därpå så det blev att jag, min kusin och mina bröder satt hemma hos oss och hade det mysigt :). Eller ja, Charlina och jag kom hem runt elva tiden. Sen blev det en lugn och skön kväll, höll på att somna i soffan flera gånger men kom inte i säng fören fyra - halv fem på morgonen. Vakna igen vid tolv på morgonen av att mina föräldrar kom hem men vi kom upp runt halv ett. Gjorde oss i ordning och sen följde jag kusin till tunnelbanan och för mig blev det en lugn kväll. Beställde pizza, sen blev det Beck! Hur härlig kväll som helst. 
Sen idag, måndag. Klockan ringde kvart över sex men kom inte upp fören tjugo i sju - kvart i sju. 
Det var en kort dag idag, började klockan åtta och slutade tjugo över två. Sista lektionen blev det bara en film, fast vi har inte kollat klart på den än. Tror att vi fortsätter att kolla på den imorgon om vi har svenska. 
Nu funderar jag iallafall på att lägga mig i badet så jag blir av med den här huvudvärken, men vi får se. Ska få tag i Lydia också. Men jag skriver mera imorgon eller senare ikväll. PUSS! 

My life would suck without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0