8/3

Du lova mig att vår kärlek varade för evigt
Du skulle stå med mig för att förverkliga våra drömmar
Och nu säger du att vi inte kan gå tillsammans
Kemin är borta för mig och dig
Men jag tror att vi fortfarande hör ihop
Och alla drömmar vi har, 
fortfarande kan gå i uppfyllelse
Om vi bara kan försöka göra det bättre
Jag vill ge vår kärlek en chans som blir sann
Jag undrar varför
Varför kan vi inte ge varandra vår kärlek
Ovillkorlig sann kärlek
Varför kan vi inte läka varandras hjärtan
Aldrig låta oss falla sönder
Jag sa att vi var menade för att vara tillsammans
Jag har inte förlorat min tro till mig och dig
Om vi bara kan försöka göra det bättre
Ge vår kärlek en chans att göra den sann
Jag undrar varför

13 OKTOBER 2008 / DU VET VEM DU ÄR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0