6/3

Godmorgon sötkorvar! Vet ni hur trött jag var imorse? Jag kände mig helt död, men jag började vakna upp efter min varma och sköna dusch. Till frukost blev det en kopp te med honung, riktigt gott.
Jag drömde sjukaste drömmen i natt! Jag var lite små skakig imorse när jag steg upp för jag visste att jag hade drömt något äckligt men jag visste inte vad. Sen slog det mig i duschen, jag drömde att jag hade slagit två grabbar. Jag tänker inte säga vilka det var men på något sätt så kändes det bra, han förkänna  det efter allt han gjort mot mig. 
Sen den andra killen, han var lite större. Han var runt 30 års åldern och gav sig på mig. Jag som ska fylla 15 och väger grymt lite fick en stor kille över mig på minst 90 panner! Men på något sätt så lyckades jag ta mig loss och hamnade över honom och började mata slag. Sen den andra killen, han stod och försökte slå mig men kunde inte riktigt göra det, fråga mig inte varför han inte slog mig men han stod liksom och låssas slog. Förstår ni vad jag menar? Han skrämde mig alltså, och då blev jag arg och gav han en smäll så han var tvungen att backa några steg, då tog jag tag i honom och fällde honom och kasta mig över honom och börja mata slag i ansiktet. Sen helt plötsligt så stod jag på en perrong, det var en väldigt väldigt liten perrong, och båda tågen var inne på stationen och båda killarna klev på tåget så jag stod utanför och tillslut så suger den stora killen tag i min tröja när tåget börjar åka så att jag åker med tåget och ni vet i slutet på perrongen, alltså det håller där man inte ska gå? Där brukar det ju vara en grind eller något som visar att man inte ska gå där, men det var en stor järngrej och jag flög in i den. Sen vakna jag av min väckarklocka.. Härlig dröm va? Neä inte speciellt. Fy.. Varför drömmer jag så dumma saker nu för? 
Så fort det händer något som jag inte vill ska hända så drömmer jag om det, det är helsjukt! 

Skit samma. Idag är det fredag och jag kanske ska på bio. Men inget är säkert än, det beror på M. 
Men annars då, allt är bra. Lite tråkigt väder, halv ont i magen och lite små seg. 
Sen kör jag på en liten mys outfit idag, min I <3 YU tröja och ett par strumpbyxor. Under min tröja har jag bara ett vitt linne. Till det blir det mina svarta vanliga skor i think. 
Men nu ska jag iallafall gå och göra det sista, vi hörs ikväll eller något! PUSS. 


Kommentarer
Postat av: lydia

hahaha lina du är knäpp :D

2009-03-06 @ 08:48:41
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0