5/3

Det var ett riktigt bra tag sen jag skrev blogg, men nu sitter jag ändå i datasalen och gör inget speciellt så varför inte skriva lite blogg? :)
Min dag i dag började med att M smsade mig så att jag inte skulle försova mig, haha. Men jag kom upp runt halv sju, så jag försov mig inte!
Jag har ju börjat att stänga av klockan i sömnen.. inte okej! Så jag kommer alltid upp runt sju och jag ska gå halv åtta och på en halv timma hinner jag inte göra mig iordning, haha så långsam som jag är.

Fick just reda på att Lydia och Sanne också hade skaffat blogg, haha. Men det är härligt att vi alla tre bloggar nu!
llydis.blogg.se och dinsanne.blogg.se. Där har ni deras bloggar :). Tyckte Lydias blogg var riktigt gullig, och Sannes också! Två riktiga sötbloggar om ni frågar mig. Jag ska iallafall börja läsa dom, även fast dom precis har börjat skriva så mycket så ska jag läsa dom! :)

Iallafall.. Jag är riktigt hungrig! Men efter den här lektionen är det lunch och det är 70 minuter så Sanne och jag tar en promenad hem till henne och äter lite. Jag ska äta spagetti och köttfärsås! Hur gott som helst! :)
Men det blev mitt inlägg just nu, kanske skriver lite senare när jag kommer hem, men jag lovar inget.
PUSS!
PS - min dator vill inte starta, ska be pappa eller Dino fixa den. Det är därför jag inte slänger upp så mycket bilder.. Tråk! Men jag gör det så fort datan vill starta igen :) PÖSS!

Kommentarer
Postat av: lydia

haha du glömde elins blogg! hehe

2009-03-05 @ 19:51:33
URL: http://llydis.blogg.se/
Postat av: lydia

haha du glömde elins blogg! hehe

2009-03-05 @ 19:51:39
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0