5/3

Skriver ett inlägg innan jag går och gör mig iordning för sängen. Sitter här och dricker mitt te med honung, pratade nyss med M. Det hade tydligen hänt någon bilolycka så han satt och berätta för mig vad som hänt och så. 

Imorgon är det iallafall fredag och det kanske blir bio med M, Grädde och Sandra. Men vi får se, det kanske blir en lugn hemma kväll också? Eller kanske en ute kväll med tjejerna? Inget är riktigt bestämt än, men Sofie verkar vilja att jag ska vara med dom, haha :) Men vi får se vart vinden för mig imorgon. 

Tänkte lägga fram lite kläder inför imorgon också så slipper jag springa runt och leta efter något att ha på mig imorgon bitti, då jag verkligen inte vill stressa heller. 
Tänkte fixa min naglar också, om jag orkar. Men det blir väl bara att fila dom och måla lite osynligt nagellack på det så dom inte går av hela tiden! För det gör dom hela tiden när jag inte har sådant nagellack, men nu ska det bli ändring på det! :)
Nu ska jag iallafall kika runt lite här i olika bloggar sedan leta kläder och sen bums i säng! 
Slänger in en låt som jag sitter och sjunger på just nu också. 
 Mario - I choose you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0