5/3

Hallojsan! 
Sitter hemma alldeles ensam, eller Skruttan är ju hemma men hon ligger ju bara i sängen och sover. 
Känner mig så jäkla rastlös, och det gör ju inte saken bättre att jag måste sätta mig att plugga som en galning. Har engelska prov på måndag och jag ska iallafall få vg på det! Så jag måste alldeles strax slå mig ner att plugga lite, tänkte slå pappa en pling senare och kolla om han kunde laga min dator över telefon, haha. Man får ju faktiskt hoppa på det bästa! :)

Pratade lite med Lydia idag om hennes blogg och hon är så jäkla snäll så att hon ska fixa min blogg lite smått! :) Jag blir så himla glad att någon äntligen ställer upp och hjälper mig med bloggen! Är så trött på den här designen.. 
Men nu ska den iallafall fixas och den kommer bli hur snygg som helst! :)

Blir inte alls ett långt inlägg, är inte alls på humör för att skriva. Jag vill träffa M idag, men tror nog inte att det kommer bli så eftersom jag måste plugga och bli klar med skiten. Får nog träffa han i helgen istället :). 
Nu tänkte jag iallafall höra av mig till farmor och kolla om hon kan åka och låsa upp telefonen med mig på lördag :)
*Håller tummarna på att hon kan!* 
Hörs senare antagligen! 
Och eftersom jag inte kan sätta in bilder just nu så tänkte jag slänga in en låt istället, puss!

Aly and AJ-Never Far Behind


Kommentarer
Postat av: lydia

hoppas du får vg!

2009-03-05 @ 20:06:30
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0