3/3

Hejsan hejsan! Det blev inget mer skrivande igår kväll, utan det blev en liten kvällspromenad med M och det slutade med att jag hade hela jackan med snö, haha. Kom hem strax efter nio och då blev det rakt in i duschen och sen sängen. 

Idag är det tisdag.. eller? Dagens planer är iallafall att åka hem till pappa och äta med alla systrar och deras pojkvänner och självklart papi. Vi ska äta kött med potatisgratäng, hur gott låter inte det?! 
Jag satt och sa på lektionen att jag var sugen på just det, och så efter skolan så ringer min underbara pappa mig och säger att dom ska äta det så det är klart att man tackar ja! :)
Nu ska jag iallafall göra en till varma koppen, det är varmt och skönt för magen! Jag har lite ont just nu.. Ska ta mig en av mina tabletter. PUSS! 
Juste, vill också säga grattis till Grädde och Sandra att dom har hittat varandra :) PUSS PÅ STJÄRTEN! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0