31/3

Sista dagen på mars och det är strålande väder ute! Jag är hemma idag pga min rygg, men Sanna och jag ska till farsta iallafall och imorgon blir det skola för min del. Jag orkar inte ligga hemma, fast jag bör ju vila. Det sa läkarn, men han sa även att jag skulle göra lätta övningar för min rygg och gå ut och gå lugna promenader. Skulle inte över anstränga ryggen. Just nu fokuserar vi på att få bort smärtan, och när den väl är borta så ska jag börja gymma och komma igång med träningen! Ryggläkaren som jag var hos igår var fövånad över att jag fick ont nu och inte tidigare eftersom jag inte har tränat på flera år. Men nu ska jag minsann bygga upp mina muskler :) 

Men nu måste jag hoppa in i duschen, fick nyss ett sms av Sanna där det stod att hon slutade 14.20 så det är bara att skynda på lite, jag har ingenaning om vad jag ska ha på mig än! Höhö, men det löser sig. Ska nog ha mina nya vita tygskor iallafall :) Skriver nog mera ikväll, puss! 
Får inte glömma att säga grattis till min älskade bonus pappa Jocke som fyller år idag! Grattis grattis! Och om två veckor fyller mamma år, och Sanna fyller också år snart! Och Charlina och jösses.. Alla fyller år snart! Hur ska jag ha råd med alla presenter? Hahaha :) Jag får lösa det :) Men nu måste jag hoppa in i duschen! PUSS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0