31/3

Nu sitter jag här igen, alldeles slut i hela kroppen. Ryggen gör förbanat ont men jag kämpar på! Har bränt mig lite mera idag eftersom Sanna och jag solade i tjugo minuter :). Men det är bara härligt. Sen är vädret helt underbart! Det är inte alls kallt ute, gick ut med strumpbyxor, en tunika och en kofta, och över det körde jag bara skinnjacka. Fast jag hade ju mössa, vantar och halsduk också, haha. Men det är så att jag hade lite ont i halsen i helgen och vill inte att det onda ska komma tillbaka så varför inte köra med halsduk? :) Jag frös iallafall inte, och det är ju huvudsaken.

Och medans vi var i farsta så köpte jag mig ett par super snygga solglasögon från h&m! Kan nog ta en bild på dom men då blir det bara med webbkamran och min webbkamra suger. Men jag ska nog köpa en ny :) Eller så skiter jag i det och köpter en helt ny dator istället, det skulle nog inte vara en sån dum ide. Hahaha.

Imorgon blir det iallafall skola för mig, riktigt härligt faktsikt. Jag har saknat att gå till skolan. Det ändå jag har gjort dom senaste dagarna är att sova, äta, sova, äta.. Sen fortsätter det i samma spår. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska ju träna upp ryggen och sen när smärtan är försvunnen så ska jag börja gymma och bygga upp muskler.
Läkaren var ju så förvånad över att jag fick ont i ryggen nu och inte för ett halv år sen eftersom jag inte tränat på ca fyra år! Tro inte att jag är värsta fettot nu.. men det är jag ju, haha! Nej men jag är inte tjock, bara att jag behöver bygga upp mer muskler annars säger min kropp ifrån så som den gör nu. Men nu ska det bli ändringar :)

Nu ska jag iallafall slå mig ner och vänta på födelsedagsbarnet som kommer när som helst, då blir det tårta och present öppning! Ska gå och sätta på kaffe också, är så jäkla kaffe sugen. Jag skriver nog senare :) Bye bye!


.. Jag provade att ta en bild på solglajjerna med webbkamran men det blir så fruktansvärt dåligt så jag tar en bild någon annan gång och sätter in :) KISS AND HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0