30/3

Dagen började med att vi fick åka in till vårdcentralen strax efter sju imorse. Ryggen hade låst sig helt, jag kunde verkligen inte röra mig! Tårarna bara spruta för jag hade så ont.
Mamma och jag åkte iallafall till vårdcentralen i Gubbängen och fick sitta i väntrummet i en halv timma - fyrtio minuter innan jag blev dom ropa upp mig. Och självklart ska jag få en äckel gubbe -.- Men han kände på min rygg, kollade blodtrycket och ställde lite frågor. Sen skulle jag lämna ett papper till en annan tjej och så skulle jag ta blodprov och lite annat. När hon tog blodprovet så fyllde hon 5-6 små rör med mitt blod! Nålar på morgonen är inte riktigt en höjdare..
Men ikväll runt sex tiden åker Jocke och jag till någon rygg grej som ska göra något med min rygg, kan inte riktigt stava det eller säga vad det heter, någonting på N om jag inte minns fel.
Så vi får hoppas att det blir bättre för mina tabletter fungerar ju inte!

Men iallafall.. Idag har jag bara legat i soffan och sovit och ätit, jag sov så jäkla dåligt pga min rygg. Vaknade hela tiden när jag rörde mig så det slutade med att jag låg spikrakt och sov hela natten. Sen kom mamma in till mig tjugo i sju imorse och jag hade smsat henne när jag låg inne i rummet igår kväll och inte kunde röra mig. Så hon kom in till mig morse och hon stod bara och titta på mig och såg hur stel jag har. Det ända hon sa var "Ligg kvar en stund och känn efter om du pallar."  Det tog mig si sådär 5 minuter att ta mig ur sängen för att det gjorde så jäkla ont. Men tillslut kom jag upp och mamma sa att vi åker in till vårdcentralen eftersom jag var så pass stel och kunde inte riktigt röra mig.
Ja.. Mer har inte jag gjort.
Jocke kom hem från New York idag också. Han hade köpt en tröja till var och en i familjen där det stod New York, sen är det lite olika märken och grejer på. Jag fick välja tröja först eftersom att jag och mamma var dom som var hemma när han kom, haha. På min tröja står det NY The big appel, och sen är den vit. Har den på mig nu :) Hur bekväm som helst.

Och igår var jag och kusin och shoppa lite! Kan ta lite bilder imorgon eller ikväll så får ni se, köpte ett par jätte fina örhängen och självklart ska ena gå sönder.. Jag skulle bara ta bort det från den där pappersgrejen som örhängerna satt på och så låsnade den lilla grejen som man stoppar pluppen på. Det är så självklart att det ska hända mig! Hahaha. Jag ska iallafall laga det med lim :) Höhöhö.
 Juste, i lördags sov inte Hanin hos mig. Hon var tvungen att sova hemma och åka hem ganska tidigt så att min härliga kusin och jag bestämde att vi skulle ut och dansa hela kvällen! Fast det blev lite små tråkigt, haha. Sen blev det lite problem eftersom man skulle ställa fram klockan en timma och jag är så klumpig och ställer fram den två timmar! Hahaha, så typiskt mig.
Nu har ni iallafall fått höra lite om min dag och nu ska jag kika på lite bilder på min dator, pappa har ju lagat den! Bara att jag måste ringa honom och be han fixa ljudet, eller så gör Dino det. Men det ska nog inte bli några problem.
Puss!

Bjuder på denna bild som är ifrån kryssingen med Sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0