28/3

Godmorgon! Lite mer bloggtorka kan man väl säga, haha. 
Igår blev det en kväll med tjejerna, riktigt härligt! Var på gott humör och det blev mycket skratt och sång. Det kändes som att Sofie och jag bodde inne på vivo, haha. Vi var där hela tiden för att vi glömde köpa allt! Sen höll vi på att missa bussen två gånger, haha. Inne på vivo här i hökarängen är det alltid lång kö och kassörerna sitter och pratar istället för att göra det dom ska göra. Så när vi står i kassan så tittar vi på klockan, den var 50 och våran buss gick 53 och han som satt i kassan var så jäkla långsam. Han skulle torka något som runnit ut och sen började han äta på något (?!). Så jag smsar Sanne och skriver: STOPPA BUSSEN! Hahaha, men vi hade tur som hann med den :). 
Och det blev några vurpor i snön, haha. Men det blev en lyckad fredag. 

Dagens planer är att träffa Hanin. Hon ska sova hos mig :) Så det blir en mys kväll ikväll. Eller jag vet inte, vi kanske går ut och hittar på något. Men det är bara roligt! :) 
Jösses vad tiden går, Hanin sa att hon skulle vara klar vid ett och jag sitter fortfarnade i handduk! Nu är det dags att snabba på lite! Puss! 
Juste! Får inte glömma att gratta Cleisi som fyller 16 år idag, grattis pärlan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0