25/3

Nu sitter jag här framför datorn och degar igen.. Jag har suttit här sen jag kom hem, men det är riktigt skönt faktiskt. Har inget speciellt att plugga på just nu, gjorde lite matte i skolan. Fick något papper av Ove som jag skulle jobba på för att uppnå målen i matten och det kan ni ge er på att jag ska göra! Jag ska bli det nya matteproffset i familjen! Hahaha :) Jag kan ju iallafall försöka. Det måste ju finnas någon smart tjej i familjen ;) Nej men alla är duktiga i min familj :)

Jaha ni.. Här sitter jag. Har druckit lite kaffe men det är kallt nu så jag låter nog bli att dricka upp det. Kanske tar mig en kopp kaffe med mamma när hon kommer hem :) Malin gjorde ju så jäkla starkt kaffe, haha. 
Jaja, jag har pratat med Sofie en hel del i telefon idag :) Fick mig ett gott skratt. Hon är för härlig den tjejen alltså! :) 

Juste, imorgon åker Jocke till New York den prutten! Jag vill också! Men han ska åka med sitt jöbb så det blir en tjej helg den här helgen! Men det ska bli skönt. Saknar bara den underbaraste människan på jorden. Man kan säga att vi hade lite separations-ångest i söndags? Haha, eller? ;) Mycket mys blev det iallafall och god mat! :) 
.. Jösses vad kissnödig jag blev! Hahahahaha ni får ursäkta men gud, det här är inte att leka med! Jag vet inte hur länge jag har suttit och hållt mig men jag orkar inte resa på mig och springa in till toaletten, känns som min kissblåsa kommer sprängas! Helt ärligt.. höhöhöh. 

Åååh vad jag längtar till nästa helg! Det är helt otroligt. Ska antagligen sova med .. Vi kan kalla han Mr.Big som i Sex and the city, haha! Jag är ju ett Sex and the city freak så det blir ju bra :)
Nej nu kan jag inte hålla mig längre! Ska springa på toa sen ska jag slå mig ner här igen, haha. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0