23/3

Bloggtorka kan vi väl kalla det. Har inte skrivit på flera dagar! Men i helgen har jag inte haft tid och sen har jag bara inte haft lust, det är så det är. 
Men jag kan ju berätta lite om vad som har hänt under mina dagar då jag inte har skrivit. I fredags blev det en lugn och skön dag, fick ett vädligt oväntat samtal av min vän Hanin. Allt är löst och bra nu mellan oss. Jag satt och grina lite i brommaplan när jag berätta lite saker för henne, höhö. Men vi hade ett långt och trevligt samtal! Jag fick sällskap medans jag vänta på bussen som aldrig kom! Jag satt där i 40 minuter och ingen buss som jag skulle med kom. Jag fråga 2 bussgrejer om det var bussbyte till min buss men nej, men tillslut så fick jag reda på att min buss redan hade gått fast den inte hade gjort det. Men det stod en buss några hållplatser bort och den vänta på mig, haha :) 
Kom fram lite senare än beräknat, men vad fan.. Det gjorde inte så mycket. Min vän var ändå inte hemma när jag kom, haha. Så jag satt där helt ensam i soffan och halvsov men tillslut så kom han :) 

Lördag - Det blev att vi satt inne hela dagen, kom in i duschen runt fyra tiden. Sminka mig lite och så. sen blev det bestämt att vi skulle åka och äta med P. Det blev kebab, haha! Det var ett tag sen faktiskt, och jag blev så jäkla mätt men jag orka inte allt så P fick resten, höhö. 
Sen åkte vi hem, P kom och gjorde oss sällskap och det sluta med att vi alla satt i soffan och titta på film. Första filmen vi titta på, jösses vilka sköna grabbar det var med där! Hahaha, jag fick mig några härliga skratt där. Andra filmen.. Ja vad ska man säga, kan ju säga att den sög! Hahahaha, P satt och sa att den skulle bli bättre igenom hela filmen men icke. Det sluta med att jag höll på att somna på min väns axel. Tillslut var filmen slut och jag sätter mig och skriker: ÄNTLIGEN!! Hahaha. 
Kom i säng runt två tiden kanske (?)
Vakna rätt sent på söndagen. Sen gjorde vi inget speciellt, satt och titta på film hela dagen. Tog halv åtta bussen hem, prata med Hanin på bussen och satt och gap skratta. Hahaha. 

Idag är det måndag, värsta dagen på hela veckan och dagen började ju inte bättre för att jag vakna med att ha ont i hela kroppen. Mina revben på höger sida är helt döda, känns som dom ska gå av när som helst. Kan inte riktigt vrida på mig. Jag vet inte vad det är med mig just nu, jag har ont överallt! :O 
Men men, jag gick till skolan iallafall. Sen när jag kommer hem till Sanne säger dom att vi skulle på teater idag och jag hade totalt glömt bort det! Och som jag såg ut.. hahha. Toffsen mitt på huvudet, mjukisar och sen min stora vinterjacka. Det har ju börjat snöa idag.. Gud så arg jag blir! Det verkade ju som att våren var på gång, men icke sa nicke! Börjar bli så jäkla trött på all snö, det är inte kul längre! Jag vill ha sommar! Sommar sommar sommar! Ge mig sommar! 
Det är för fasen Mars?! Det är ju nu våren ska komma! 
Nu tänkte jag iallafall slå mig ner och ta mig en funderare. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0