2/3

Nu har jag lugnat ner mig och tänkte göra ett till försök med att skriva. 
Idag är det måndag, vilken betyder att det var första skoldagen efter lovet. Det gick hyffsat bra, lite små trött men det funka! Det var inte en sån jätte lång dag idag så det var skönt. Började klockan åtta och slutade tjugo över två, och dagens planer var egentligen att träffa M men det blev inte så. 
Men vi träffades igår iallafall, åkte hem till min pappa. Skulle hämta en telefon till mig, så det blev att vi stannade och fika med pappa och Alexandra. Kom därifrån inte så jätte sent, men när vi kom till hökarängen och skulle börja röra oss hemåt så mötte vi Philip vid tunnelbanan, så det slutade med att vi tre stod när och frös! Och jag som stod och höll i telefonförpakningen och hade inga vantar eller någonting höll ju på att frysa fingrarna av mig. Kom hem runt tio tiden, då blev det att stå och skölja händerna under varmt vatten, det gjorde så jäkla ont! Så nu har jag sagt till mig själv att ska jag vara ute så ska jag ha vantar, hela tiden! Sa det till Jocke igår och han svarade så här när jag sa att jag aldrig skulle gå utan vantar: Jo men du.. på sommaren behöver du ju inte ha vantar. Hahaha(?) Han kommer med sina klockrena kommentarer ibland. Och då får man ju sig ett härligt skratt. 

Kan berätta om mina dagar på lovet, i torsdag var jag på kryssning med Sanna och hennes familj och släktingar. Hade så jäkla roligt! Det blev dans hela kvällen, Sanna blev min danspartner i stort sätt hela kvällen, haha. Men det var härligt! Bara att jag var tvungen att tvinga upp henne på dansgolvet, men tillslut så släppte hon loss och verkade ha riktigt kul! :)
Senare under kvällen/morgonen kom det fram en grabb till mig som jag sjukt söt. Haha, fast han visste inte riktigt var han skulle säga plus att han hade druckit lite för mycket. Så det blev att han hade det lite svårt att slita sig ifrån mig och gå upp till sin hytt, haha. 
Kom i säng runt 6 på morgonen, upp vid nio igen och äta frukost. Kom i land kvart i fyra eller något, då blev det att ta sig hem. Kröp ner i sängen en stund, smsa Sanne och kolla vad som hände den kvällen och det slutade med att vi satt hemma hos någon Jesper med Martin, Mp och Danne tror jag att det var. Men vi kom därifrån ganska tidigt, redan runt 10 tiden tror jag. Gick och träffa M och K. K var bara där ett tag, sen skulle han börja dra sig in mot stan, och Sanne gick och mötte Danne så det slutade med att jag och M stod och snackade hela kvällen, men det var härligt! :)
Sanne och jag kom hem strax efter tolv, stod med M tills hans tunnelbana kom sen gick vi hem och spelade Sannes cykelspel, haha! Men jag somna ganska så fort, hade ju bara sovit tre timmar! Vakna halv fyra nästa dag, så man kan ju säga att vi sov bort hela dagen! Det behövdes ska ni veta. 
Senare under den dagen så träffade jag M igen, vi tog en promenad ner till isen. Satt där på bryggan och pratade lite, lite halv romantiskt kan man väl säga :) Jag kom hem igen kvart över elva.

Men nu ringde M och vi ska antagligen ut och gå i snön, skriver mera senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0