19/3

Godmorgon! Idag vaknade jag faktiskt med ett leende på läpparna, solen sken in i mitt rum och det gjorde mig genast på bra humör! Det är ganska otroligt vad vädret kan förändra ens humör.
Men iallafall, idag är jag i skolan iallafall men jag kan inte påstå att jag mår bra. Jag har så jäkla ont i hela kroppen och sen är det en lång och jobbig dag.. Men jag gick till skolan för Yodits skull, haha :) Jag vet att hon inte vill vara själv på hemkunskapen så jag lyckades pallra mitt feta arsle upp ur sängen misann :)

Om ca 20 minuter ska jag träffa papi, vi ska åka och äta tillsammans. Jag har ju sån jäkla lång lunch och pappa jobbar ändå i närheten så varför inte luncha ihop? :) Det är ju något vi aldrig gör tillsammans så det ska bli härligt att träffa han!

Kom även på att jag måste prata med Ove. Vi hade ett snabbt samtal imorse men han ville höra mera så jag måste leta upp han senare under dagen och berätta hur läget är.

Imorgon är det fredag också, hur skönt är inte det?!
Jag funderar på att locka mitt hår imorgon också, skulle inte det vara lite små fint? :) Sen ha leggins eller något, tur att jag hinner hem en snabbis efter skolan för då kan jag byta om och hämta min väska och så slipper jag ta med alla grejer till skolan. Det är ju så jobbigt att preja in allting i skåpet, plus att det är mini litet och jag har jord i botten av skåpet, haha. Men det var Daniel som skulle leta efter något i min väska så hade vi haft julpyssel och då hade jag tagit en glasgrej och hällt jord i den och satt en liten blomma i och lite stenar och skit. Och sen river han ut min väska och så vips.. all jord ligger överallt utom i glasgrejen, haha :).
Sen gick glasgrejen sönder så jag har glas i mitt glas som är sönder i mitt skåp också, hahahahhaa.
Men nu ska jag kila vidare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0