18/3

Godmorgon.. 
Igår skrev jag ingenting, jag hade ingen ork och egentligen så har jag inte det nu heller. Men jag gör det iallafall..
Jag var hemma igår pga magen och huvudet, och så blev det att jag är hemma idag med. Magens känns helt ut och in, som om någon hugger en i den. Det är så fruktansvärt jobbigt. Men jag ska göra mitt bästa för att klara av det här, bara att jag är lite svag just nu. Men jag ska klara det! 

Mamma smsade mig också och bad mig dammsuga och ta ut mattorna på ballkongen, men jag väntar nog på att Jocke har åkt på möte så jag kan lyssna på min musik och göra det i fred. Jag orkar inte hålla på att dammsuga och så när någon är hemma, så jag väntar tills jag är ensam. Då jag kan fixa mitt rum också, byta sängkläder och vädra lite. 

Har inte så mycket att skriva, saknar den underbaraste enormt mycket. Och så saknar jag Sanne! Min lilla pluttunge, men imorgon ska jag nog till skolan så då får jag träffa henne. Sen ska ju pappa och jag luncha imorgon, han jobbar ju nära min skola och jag har lång lunch så varför inte? :) Det blir antagligen donken, haha. Men det är gott! 
Nu ska jag lyssna lite på musik, kan inte lova att jag skriver senare. PUSS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0