18/3

Är du i ett förhållande just nu? 
Neä
Hur långt har ditt längsta förhållande varit? 
9 månader
Hatar du ditt ex?
Kan jag inte påstå att jag gör
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
..
Har du kvar någonting från ditt ex? 
Ja, allt
Vad är du mest för, förhållande eller strul? 
Förhållande
Är du en player? 
Jag tror inte det, hahaha! 
Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
Pratglad (?)
Är du en bra partner?
Haha jag har mina bra stunder! 
Är du kär i någon just nu? 
Jo
Är någon kär i dig?
Halvt kanske :O
Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
 Omtänksam, glad, positiv, snäll, får mig glad osv osv! 
Har du varit kär i flera personer samtidigt?
Jag tror inte det
Har du någon gång vart otrogen?
 Finns inte ens på kartan!  
Kommer du gifta dig i framtiden?
Oja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0