16/3

Måndagen var en tuff dag men jag klarade mig! Lika så var det med söndagen, iallafall när kvällen kom. Ska inte gå in på vad som hände eller vad som ska hända, eller jag vet inte riktigt vad som ska hända. Men det märker vi antar jag. 
Har försökt ha humöret på topp och bara köra igenom allt utan att tänka. Det var lite svårt att låta tanken vara någon annanstans än där den skulle vara men jag lyckades några gånger, tack vare mina underbara vänner som alltid får mitt humör på topp. 
Jag är så jäkla glad över att jag har mina vänner, speciellt min bästa vän sen fyra år tillbaka. Eric, han är verkligen en sån grabb som alla borde ha. Som förstår en oavsett vad det gäller, han förstår alltid allt. Jag beundrar han verkligen! 
Han är en sån grabb som är så förståndig, som får allt han säger att låta så smart. Han är min riktiga bästa vän, även fast vi kan ha våra bråk ibland. Men vi löser alltid allt, vi är ju trots allt bästa vänner! :)

Var hos kuratorn idag också, men hon var ju inte till mycket hjälp. Men Sanna följde med mig som stöd och det hjälpte verkligen. 
Men vet ni vad? Nu ska jag vara duktig och gå och ge min mage någonting att äta.. Den börjar kurra lite! 
PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0