14/3

Godkväll, det blev inte så mycket skrivande igår som jag sa tror jag, hehe. Det blev en mysig hemma kväll med den underbaraste :) Låg och tittade på film hela kvällen och bara tog det allmänt lugnt :).
Skulle egentligen vara där nu också men icke sa far min. Han ville ha mig hemma men det var nog lika bra. Höll på att spy idag efter jag hade duschat, men det var nog för att jag hade ätit jätte dåligt.
Jag blev iallafall alldeles likblek i ansiktet enligt papi, han sa att jag såg ut som the grudge, haha. Men så jag satt där på badrumsgolvet och åt tre gurkbitar och drack vatten så att jag skulle piggna till. Sen blev det på med mjuksar och riktigt mat! Kött och potatis, jösses vad gott det var!
Och kvällens planer var att träffa Grädde och Sandra men så blev det inte. Sen skulle jag egentligen till Malins jobb men så blev det inte heller så ja, det får bli en hemma kväll med Alexandra, pappa, Thea och Paloma. Alexandra och Paloma kom och överaska oss lite grann, haha :)

Morgonens planer är att åka till den underbaraste människan på jorden och ta det lugnt :) Måste hämta mina pengar och örhängen som jag glömde där idag när jag åkte, haha och ingen av oss orkade vända och gå tillbaka och häta dom. Så det får bli att jag hämtar dom imorgon istället. Juste, kom på att jag måste kolla buss också.
Och nu ska jag sätta in en låt som stämmer in så jäkla bra på allt! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0