13/3

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har däremot jag gjort! Klockan ringde tjugo i sju och jag låg och drog mig i ca 10-20 minuter. Sedan blev det en runda upp i lägenheten, jag trodde jag var ensam hemma men icke, mami var hemma en stund med mig :) Så lite sällskap fick jag mig imorse, nu är jag iallafall ensam och jag sitter och äter nudlar och nyponsoppa, haha i love it! 

Idag är det äntligen fredag! Imorgon får jag sova uuuuuut, och det ska jag verkligen göra också! 
Jag kan ite lova att det blir mycket bloggande i helgen, men jag ska försöka göra så mycket jag kan :)
Nu ska jag iallafall leta efter några fina örhängen och titta vilka skor jag ska ha på mig. Skriver i skolan om jag kan och om jag har tid! Puss

Bjuder på den bilden från kryssningen med Sanna, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0