14/3


Jag kan inte säga vad hon ser hos, en sån som mig.
men jag vet, att hon inte bryr sig om nån annan än mig.
Hon slutar jobbet klockan sex och går direkt därifrån till telefon.
Hon säger att hon är på väg och går direkt därifrån.

Och när hon går förbi står pojkarna på rad.
Dom visslar och ler och trugar och ber.
Kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt.
hur ska dom nånsin kunna veta att hon bara älskar mig.
och som om inget hänt, som nånting gud har sänt.
Hon fortsätter gatan fram och går hem till mig.

Jag hör steg i trappan och jag vet vem.
Jag vet vem det är.
Jag öppnar, öppnar dörren och jag väntar.
Och jag väntar ännu, hon kommer åh jag vet att hon kommer.
men hon är väl sen, något sen.
Hon skulle aldrig lura mig, aldrig lura mej.

Och när hon går förbi står pojkarna på rad.
Dom visslar och ler och trugar och ber.
Kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt.
hur ska dom nånsin kunna veta att hon bara älskar mig.
och som om inget hänt, som nånting gud har sänt.
Hon fortsätter gatan fram och går hem till mig.

Och när hon går förbi står pojkarna på rad.
Dom visslar och ler och trugar och ber.
Kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt.
hur ska dom nånsin kunna veta att hon bara älskar mig.
och som om inget hänt, som nånting gud har sänt.
Hon fortsätter gatan fram och går hem till mig.


hon går hem till mej..
hon går hem till mej
och när hon går förbi står pojkarna på rad
hon går hem till mej
(hon går hem till mej)

och när hon går förbi står pojkarna på rad
hon går hem till mej

och när hon går förbi står pojkarna på rad
hon går hem till mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0