12/3

Godmorgon!
Nej jag vet jag har inte skrivit blogg på hur länge som helst, men jag har inte suttit vid datan så mycket den här veckan. Har knappt varit hemma heller, bara kommit hem på kvällarna och då blir det en dusch och sedan sängen direkt.
Men nu sitter jag iallafall i datasalen med Sanne min pluttunge! :)
Vad har ni haft för er på senare tid? Själv har jag haft väldigt mycket för mig. Kommit fram till en del saker osv.
Men vi får se hur detta går, jag avslöjar iallafall ingenting just nu.

Vad ska ni göra idag? Själv har jag inga planer för tillfället, men man vet aldrig när det ändras. Klockan är ju bara strax efter elva, så det är klart att planerna kan ändras. Men jag tror att det b lir en lugn dag idag eftersom att jag slutar klockan fyra och sen blir det väl hem och plugga.
Vi har haft två prov nu på morgonen! Matte och engelska, matten gick faktsikt jätte bra! Jag förväntade mig att jag inte skulle kunna någonting men fan, det gick ju galant det där! Har bara B delen kvar men vi får se hur det går med den saken, ska prata lite med Ove så han kan hjälpa mig lite extra. Eller så sitter jag med Uffe men han pratar så jäkla långsamt så jag blir irriterad när han inte kommer fram till det han ska säga, haha. 
Men nu måste jag återgå till mitt arbete och samarbeta lite med plutten. See you!
Klicka f�r att st�nga bilden
Där har ni bild på min plutt Sanne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0