12/3

Ja ni.. Nu sitter jag här framför datan igen och ruttnar bort. Vad tycker ni om min nya header förresten? Det är Lydia som har gjort den, visst blev den söt? :) Jag är nöjd som bara den! 

Jag är så jäkla trött.. Skönt att det är fredag imorgon! Vad har ni för planer inför helgen då? Själv har jag planer som jag inte tänker avslöja i bloggen, hehe. Men härligt ska det bli iallafall! 
Har inte så mycket mer att skriva, känner att mina ögon går i kors och jag vill bara lägga mig i sängen och sova.. Men jag måste leta fram kläder till imorgon och så.. Suck. 
Men nu ska jag säga några sista ord till min kusin på msn och sen ska jag föna håret och leta kläder. Får inte glömma att ladda mp3n också! Glömde ju det igår.. Smarting jag är, haha. 
Jaja, skriver mera imorgon, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0