tvättis

Hejdär! Kom hem för ca halv timma sedan och då blev det att rusa ner i tvättis och slänga i två maskiner som är klara om ca 15 minuter. Så det blir att rusa ner i tvättis alldeles strax igen. Men först blir det ett litet inlägg :) 
10 minuter innan tvätttiden började så smsa Sanna mig och sa att hon hade börjat gått till tunnelbanan så det var bara för mig att springa till tunnelbanan för att hinna möta henne och ta mina grejer och sen springa hem igen för att hinna. 
Pappa och Malin har försökt låsa upp våra cyklar i en halv timma nu typ och dom fick upp låset nu tror jag. Det ser iallafall ut som det här ifrån. 
Men men, snart måste jag springa ner i tvättis. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0