'take my hand and walk with me'

Jo jag sitter uppe fortfarande, nu när jag egentligen bör ligga och sova. Men jag kan inte, det är för mycket tankar i mitt huvud nu så jag sitter uppe en stund till. Försöker komma på något bra för att få allt jag trasslat till bra igen. 
Anyway, idag har jag inte gjort något speciellt. Var ute i regnet med Sanne en stund, sen gick vi förbi ica och köpte lite gott och fortsatte hem till henne. Då blev det att lägga sig i sängen och titta på tv och äta lite gott :).
Började röra mig hemåt runt 20 i nio sen så självklart hamna i soffan när jag kom hem igen, höhö. Då blev det en film som gick på feman, den var faktiskt bra! Och till det blev det lite pizza, haha! Malin hade köpt med sig en pizza så jag åt lite med henne :).
Sen har jag bara suttit här och pratat med folket, fått ut lite aggressioner så det var skönt! Slippa bära med så mycket ilska som jag har gjort dom senaste dagarna, det borde inte vara tillåtet att vara så arg som jag har varit! Tur att jag har vänner som får mig på bra humör när jag är som argast :). 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som ska hända, måste iallafall möta Sanna en snabbis och ta mina grejer. Sen vid fem tiden måste jag börja tvätta eftersom ingenannan är hemma tror jag. Lite senare mot kvällen blir det väl att träffa *hemlig* :). 
Men nu ska jag göra ett nytt försök med att sova, puss! ♥
På bilden är det är mycket underbar vän till mig som heter Robban :) Där har vi nog världens härligaste grabb! Står med mina vantar och leker grym. Känns som det var ett tag sen vi sågs nu. Pöss pårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0