sweet dreams

Ja ni, det har inte alls blivit så mycket skrivande idag som det var tänk. Men när jag kom hem så var jag så grymt trött, sedan gick Malin och jag en promenad med hundarna och mötte mamma. När vi kom hem igen så somna jag i soffan någon timma eller två, hur skönt som helst! Men jag vaknade av att Sandra min äldsta syster (som fyller år idag, grattis) som ville att vi skulle komma över och göra henne och farmor sällskap :) Så Jocke kom och hämta oss och vi åt lite, sjöng för Sandra och lite så. 
Kom hem för ca halv timma sedan, och då gick Jocke och jag sista kvällsrundan med hundarna. Och nu blir det en snabbdush innan jag hoppar ner i sängen :) Vet inte om jag ska på matten imorgonbitti eftersom att Uffe sa att vi kunde ta sovmorgon eller något? Äsch, vi får se hur Sanne och jag gör :)
Jag hör av mig imorgonbitti om jag hinner, sov gott!
.. Och pappa, jag tycker du är jätte duktig som kämpar så mycket med det nya huset, jag älskar dig av botten av mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0