sommarlov

Ligger just nu i sängen med Sanna helt nyvaken, haha. Vi var så trötta när vi kom hem från skolavslutningen så när vi kom hem så åt vi och sov, haha.

Idag har vi väl inga speciella planer, kanske blir att åka till sköndal och träffa alla. Jag ska antagligen träffa *hemlig*. Så det ska bli mysigt.
Det är inläggte blir lite långsamt eftersom jag ligger och sover, mina ögon vill bara fortsätt blunda och sova en stund till. Men Sanna håller mig vaken, haha :)

Juste, mina betyg i år var betydligt bättre än förra året. Fick till och med VG i historia! Duktig jag är, haha. Historia kanske ska bli mitt ämne? :)
Men nu ska jag sova vidare.. om jag får för Sanna, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0